BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 18, 2010

birthday present......^_^



hye all,,hari ni hari sabtu..aku dok terperuk je kat rumah..yela sape pulak la nak ajak aku keluar

dating keluar jalan kan??kn????

kembali ke hajat di hati yg sebenar..aku nak beli henpon baru...bodek punye bodek punye bodek ayah aku punye bini...(BONDA AKU LA) akhir nye macam nak dapat dah..tp macam tak derr respon je.. puan besar cakap macam ni lah lebih kurang" btol ker awk na hp tuu?" aku pulak angguk2 jer..malu nak terus terang... puan besar cakap lagi " mak bole belikan tapi awak Tak payah bayar balik kene bayar balik,,bulan bayar 100,,kire macam ansuran kat courts tu" "wahai bonda,,lg sebulan je anak mu ini ade duit..lepas tuu dah tak de dah"aku balas balik tapi dalam hati je la..tapi sempat jugak aku pk..baik aku mintak as birthday present kn??kn??yela lagi pun tinggal bape hari je lagi birtday aku..tak salah rase nye...

traaaa!!E72...

so,,,kite tunggu je la whether aku dapat ke tak buah hati yg baru ni......korang tolong la doa kn sekali yea.....weeee~~

sekian~~bubye

1 comments:

Syla Rosli said...

aku nak yg kaler pink..arghh!!